Indicatoren 2A,2b,2c
Uit mijn persoonlijke ontwikkeling op het gebied van communicatie blijkt dat ik dit leerdoel heb behaald, ik ben instaat op zelfstandig (zie competentiematrix onderaan de pagina niveau 3 F4), mijn communicatieve vaardigheden in te zetten ter bevordering van de vertrouwensrelatie of de samenwerking. Dit doe ik onder verschillende omstandigheden, zowel binnen als buiten de organisatie. Dit blijkt uit de bewijzen die ik koppel aan de indicatoren van competentiegebeid 2, en uit de positieve beoordelingen van mijn praktijkfunctioneren BeoordelingPlp2.pdf (42,3 kB) en Beoordeling;Plp3.pdf (39,2 kB) en eindbeoordeling PLP4.pdf (2,7 MB) en beoordelingsformulier eindevaluatie.pdf (3 MB).
Competentie 2a de verpleegkundige gaat een vertrouwensrelatie aan met de patiënt.
Indicatoren & bewijs 2a complexiteit van zorg;
- Gaat het contact aan met de patiënt, onderhoudt het contact bouwt het zorgvuldig af. Casemanagement 3.2 herstelondersteunende zorg.docx en PLO1A PLP3.pdf (575,1 kB)
- neemt een empatische houding aan Ethiek 3.1...pdf en Moreelberaad Ethiek 4.1 Charisa Ellis.docx (43,7 kB)
- Toont respect voor de patiënt ongeacht diens sociale of economische status, levensbeschouwing, opleiding ,ras, sekse of leeftijd. Moreelberaad Ethiek 4.1 Charisa Ellis.docx (43,7 kB) en Case management specialistische klinische zorg 3 2 TOETS definitief Charisa--Henrieke Rebel (2).docx (174,3 kB)
- laat zorgverlening aansluiten bij de ervarings- en belevingswereld en de mogelijkheden van de patiënt. plo5 (2).docx en Case management specialistische klinische zorg 3 2 TOETS definitief Charisa--Henrieke Rebel (2).docx (174,3 kB) en Casemanagement 3.2 herstelondersteunende zorg.docx (30,7 kB)
Competentie 2b de verpleegkundige geeft informatie, voorlichting, GVO aan individuen en groepen.
Indicatoren & bewijs 2b complexiteit van zorg;
- Signaleert de informatiebehoefte van de patiënt en brengt de vraag van de patiënt in kaart. Signaleringsplan PLO 1A.pdf (466,9 kB) en feedback Thedros(3).docx (13,4 kB)
- Geeft informatie die afgestemd is op de situatie en mogelijkheden van de patiënt. feedbackmevrs.001.jpg (193,4 kB) en feedbackopdracht1dhrn.001.jpg (332,2 kB)
- Geeft informatie gericht op gedragsverandering en de bestendiging daarvan. PLO 2B Charisa Ellis Definitief (2).docx (67,9 kB) en Praktijkopdracht 2a..docx (23,7 kB) en GGZ.Casestudy.docx (78,4 kB)
- Organiseert bijeenkomsten, stelt programma’s op, past voorlichtingsmateriaal toe en werkt mee aan landelijke screeningsprogramma’s. https://prezi.com/6p1gq999giwd/?utm_campaign=share&utm_medium=copy
Competentie 2c de verpleegkundige zorgt voor een optimale informatie-uitwisseling met alle betrokkenen.
indicatoren & bewijs 2c complexiteit van de context;
- Bevordert de communicatie van de patiënt met alle betrokkenen, houdt de communicatie in stand of ondersteunt deze. GGZ.ImplementatieplanTOR.docx (138,9 kB) en workshop teamontwikkeling.docx (13,8 kB) verslag van Charisa Ellis casemanagement continuïteit en coördinatie eindverslag definitief !!!! BLAUW Ketenzorg opdracht PLO 7.docx (63,7 kB)
- Zorgt zowel mondeling als schriftelijk voor een duidelijke communicatie ten behoeve van de coördinatie en continuïteit van zorg. ZAG gesprek mw.docx (13,3 kB) en het ontwikkelen van de procesbeschrijving ZAG Procesbeschrijving ZAG (2).doc (43 kB)
- Zet communicatievaardigheden adequaat in.vooraanmelding2c.docx (23,7 kB) en COVA MI.docx (46,3 kB) en Charissa Ellis.docxbeoordeling COVA MI.docx (19,5 kB) en Moreelberaad Ethiek 4.1 Charisa Ellis.docx (43,7 kB)
- Stelt zich open voor feedback en handelt hiernaar/neemt ontvangen feedback aan. werkdocument intervisie dossier.docx (61,9 kB) en GGZ.Reflectie.docx (41 kB)
- Geeft op gepaste wijze feedback. Feedback verslag leerling.docx (18,4 kB) en eindbeoordeling PLP4.pdf (2,7 MB)
Competentie 2 | niveau1 | niveau2 | niveau3 |
Communicatie 2a vertrouwensrelatie | F2 | F3 | F4 |
Communicatie 2b informatie, voorlichting, GVO en advies | F1 | F2 | F4 |
Communicatie 2c informatie-uitwisseling betrokkenen | F2 | F3 | F4 |